leuke kleine plaats met veel oude bomen. Buiten en overdekt zitje. Toiletten en douches 2 euro per persoon per dag zeer goed onderhouden en schoon. Aardige grondman.

• juni 2020

De plaats is oké. U bent nu echter gestegen naar € 15. Ik vind dat steil voor de plek. In ieder geval met weinig bediening persoonlijk toilet dat minutieus schoon is. Barok Werelderfgoed is ook niet mijn ding.

• juli 2019

Prima cp met voorzieningen. Maar de prijs is wel verhoogd naar €10.

• juni 2020

• juli 2019

Prima cp met voorzieningen. Maar de prijs is wel verhoogd naar €10.

• Dessauer Straße 49

06785, Oranienbaum-Wörlitz, Duitsland